Podávanie aktualizácií riešiteľských kolektívov, finančných a záverečných správ projektov VEGA
Termín podávania aktualizácie na rok 2025 je do 13. 12. 2024 do 14.00 hod. v systéme e-VEGA, ktorú po vytlačení s podpisom vedúceho projektu a príslušného funkcionára vysokej školy, z ktorej je vedúci projektu (v rezorte školstva sa nevyžaduje podpis spolupracujúceho pracoviska), treba zaslať poštou na útvar koordinácie vedy a techniky na VŠ najneskôr do 18. 12. 2024 (rozhoduje dátum na poštovej pečiatke).
Vedúci projektov VEGA, pokračujúcich v roku 2025 i končiacich v riešení v roku 2024, najneskôr do 24. 1. 2025 do 14.00 hod. elektronicky vyplnia formulár čerpania dotácie VEGA za rok 2024 prostredníctvom systému e-VEGA
Vedúci projektov, ktorých riešenie sa končí v roku 2024, elektronicky podávajú záverečnú správu za celé obdobie riešenia projektu v systéme e-VEGA do 24. 1. 2025 do 14.00 hod. a v tlačenej podobe zasielajú poštou iba potvrdenie o podaní záverečnej správy, ktoré musí byť opečiatkované a podpísané vedúcim projektu a príslušným funkcionárom vysokej školy. Toto potvrdenie (nie celá vytlačená správa) sa posiela na útvar koordinácie vedy a techniky na VŠ najneskôr do 29. 1. 2025 (rozhoduje dátum na poštovej pečiatke).
Podrobnosti na stránke:
späť